Bijeenkomst ERM-gecertificeerde bedrijven voor de regio Zeeland en Bergen op Zoom

Inspirerende kennisuitwisseling gisteren tijdens de bijeenkomst door Stichting ERM voor ERM-gecertificeerde bedrijven voor de regio Zeeland en Bergen op Zoom.

Met presentaties van Schildersbedrijf Noom B.V., Provincie Zeeland, Restauratie Opleidingsprojecten Nederland en branchepartners als Koninklijke OnderhoudNL waarin beleid en actuele ontwikkelingen in deze regio werden besproken. Daarnaast was er volop ruimte voor kennismaking, interactie, discussie en uitwisseling van onderwerpen die voor de deelnemers van belang zijn. Zo deelden de deelnemers kennis op thema’s als ERM-richtlijnen, personeelstekort, opleidingen en ERM-certificering. Stichting ERM neemt deze input mee om de ERM-activiteiten verder vorm te geven.

We blikken terug op een waardevolle middag en danken alle deelnemers voor het meedenken, inbreng en discussies. Bedankt aan het team van Schildersbedrijf Noom B.V. voor het hartelijke en goed verzorgde ontvangst!

Bron: Stichting ERM