ERM-bureau

U kunt bij het ERM-bureau terecht met al uw vragen over richtlijnen en andere zaken met betrekkking tot het onderhouden, restaureren en verduurzamen van monumenten.
Het ERM-bureau verzorgt bovendien de uitvoerende werkzaamheden van de stichting ERM. Dit zijn onder meer:

• het coördineren en uitvoeren van werkzaamheden die leiden tot nieuwe uitvoeringsrichtlijnen en beoordelingsrichtlijnen of wijzigingen in bestaande richtlijnen;
  • het verzorgen van de communicatie. Denk aan nieuwsbrieven, brochures en berichten op social media;
  • de organisatie van vergaderingen van ERM-bestuur, CCvD Restauratiekwaliteit en diverse andere gremia binnen de stichting ERM.

Samenstelling ERM-bureau

MEDEWERKERSFUNCTIE/PORTEFEUILLECONTACT