Voor in de agenda: bijeenkomst Platform Monumententoezicht

Voor in de agenda van na de vakantie: de volgende bijeenkomst van het Platform Monumententoezicht staat gepland op woensdag 23 oktober 2024 in Utrecht.

Foto: ERM

Achter de schermen wordt op dit moment hard gewerkt aan de nadere invulling van het programma. De bijeenkomsten van het Platform worden georganiseerd door Stichting ERM in samenwerking met Vereniging Bouw- en Woningtoezicht en de Federatie Grote Monumentengemeente. Actuele thema’s staan altijd centraal.

Deze bijeenkomsten zijn toegankelijk voor gemeentelijke medewerkers en leidinggevenden die belast zijn met toezicht en handhaving bij gebouwde monumenten (BWT; erfgoed). De bijeenkomst vindt plaats in Utrecht. Deelname is gratis.