Netwerkbijeenkomst met lunch, exclusief voor ERM-gecertificeerde bedrijven - 16 mei 2024

Exclusief voor ERM-gecertificeerde bedrijven organiseert Stichting ERM een gratis netwerklunch. We wisselen daarbij relevante kennis en inspiratie met elkaar uit over onderwerpen die ERM-bedrijven bezighoudt. Met een update over nieuwe en actualisatie van de ERM-richtlijnen, ERM-certificering, thema’s als de impact op opleiding/personeel en materiaal schaarste.

Welke aandachtspunten bij kwaliteitsborging monumentenzorg zijn voor u van belang? Wat vindt u belangrijk, waar liggen kansen? De inbreng neemt Stichting ERM graag mee om de ERM-activiteiten verder vorm te geven. Daarnaast is er ruimte om met elkaar kennis te maken en te netwerken.

Datum: donderdag 16 mei 2024
Tijd: 12.00 uur – 13.30 uur (inloop vanaf 11.45 uur) – met lunch
Locatie: Beurs MONUMENT 2024 | Brabanthallen ’s-Hertogenbosch, vergaderzaal

Klik hier voor het programma.

Mis het niet, bent u erbij? U kunt zich hier aanmelden.

Bestel hier uw (gratis) toegangskaart
U kunt deze besloten ERM-bijeenkomst en de Beurs MONUMENT gratis bezoeken als u zich van tevoren registreert via deze link. Een ticket geeft ook toegang tot de vakbeurzen ‘Renovatie & Transformatie’ en ‘Houtbouw’. Een kaartje aan de deur kost € 30,00.