Mini-symposium ‘Monument en Duurzaamheid in Balans’ op 14 mei 2019

Op de eerste dag van de beurs Monument, in de Brabanthallen in Den Bosch, dinsdag 14 mei, verzorgt ERM van 13.30 -15.00 uur het mini-symposium ‘Monument en Duurzaamheid in Balans’. Eigenaar en architect Fenneken Anneveld - van Wesel, Felix Kusters (ERM), Claudia van ‘t Slot (gemeente Amsterdam) en Barend Jan Schrieken (NV Bergkwartier) gaan aan de hand van praktijkvoorbeelden in op het vinden van een goede balans tussen de ambities van monumentenbehoud en verduurzaming. Aansluitend gaat de korte gelijknamige video ‘Monument en duurzaamheid in balans’ in première. Dit is de eerste van een reeks informatieve video’s voor opdrachtgevers die in samenwerking met allerlei betrokkenen wordt gemaakt. Kijk hier voor meer informatie en aanmelden.

Architect Fenneken Anneveld - van Wesel is een van de sprekers op het mini-symposium – bron: eigen foto