Seminar 'Betonreparatie met respect voor het monument' - 2 maart 2023

Het voor het eerst toepassen van beton in onze bouwwerken is inmiddels al een lange tijd geleden. Bij het onderhoud en behoud van monumenten komen we daarom ook steeds meer beton tegen. Dit dient dan ook op een respectvolle wijze voor het monument aangepakt te worden. Hierbij ontstaan er in de praktijk dikwijls discussies over de correcte aanpak. Rekening houdende met de restauratieladder zijn er inmiddels Uitvoeringsrichtlijnen voor opname en uitvoering.

De gastsprekers zullen op een inspirerende wijze hun kennis en ervaring met u delen, zodat u na afloop de nodige inzichten en handvatten heeft hoe hiermee om te gaan in uw praktijk. Maak van deze gelegenheid gebruik om uw kennis uit te breiden en ideeën uit te wisselen met experts uit de meest uiteenlopende disciplines.

Klik hier voor de volledige uitnodiging. We kijken ernaar uit om u te ontmoeten!

Datum en tijd: donderdag 2 maart van 12.00 - 17.00 uur (incl. lunch en borrel)
Locatie: Remmers Experience Center (Nagelpoelweg 30, 733 NZ Apeldoorn)

U kunt zich hier aanmelden. Deelname is gratis.