Kennisbijeenkomst 'ervaringen en dilemma's bij restaureren' - 24 april 2013

Op 24 april 2013 organiseerden de Stichting ERM en de Landelijke Federatie Het Behouden Huis een kennisbijeenkomst 'ervaringen en dilemma's bij restaureren'. De bijeenkomst voor projectleiders en bouwbegeleiders namens opdrachtgevers van restauraties van (gebouwde) monumenten heeft geleid tot meer dan 120 aanmeldingen, zodat hij is gesplitst in een ochtendbijeenkomst en een middagbijeenkomst. Tijdens de bijeenkomst zowel ruimte voor inhoudelijke thema's als discussie. Overwogen wordt om vaker dergelijke bijeenkomsten te organiseren.

Hieronder vindt u de presentaties en het verslag van deze kennisbijeenkomst.

Klik hier voor de algemene presentatie (Harry van Waveren en Walter de Koning, Stichting ERM)
Klik hier voor de presentatie van Arno Boon (bestuurslid Landelijke Federatie het Behouden huis; BOEi)
Klik hier voor de presentatie van Michiel van Hunen (Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed)
Klik hier voor de presentatie van Paul Morel (Stadsherstel Amsterdam)
Klik hier voor de presentatie van Rutger Polderman (Bureau Polderman)

Klik hier voor het verslag van de kennisbijeenkomst (ochtend en middag geïntegreerd).