Drukbezochte kennisbijeenkomst Platform Monumententoezicht

In het schitterende, door Dudok ontworpen stadhuis van de Gemeente Hilversum, vond donderdag 24 april jl. een drukbezochte bijeenkomst plaats van het Platform Monumententoezicht. De bijeenkomst is georganiseerd door de Stichting ERM, de Federatie Grote Monumentengemeenten en de Vereniging Bouw & Woningtoezicht Nederland.

Onder leiding van Wico Ankersmit, voorzitter van de Vereniging BWT NL, kwam de toolkit www.monumententoezicht.nl aan de orde en werd in vier workshops ingegaan op specifieke problemen waar gemeentelijke monumentenzorgers in hun praktijk zoal tegenop lopen. Klik hier voor het volledige verslag van deze bijeenkomst.

Hieronder vindt u de presentaties van deze dag:
Wico Ankersmit, directeur Vereniging BWT Nederland
Roelof Oost, Gemeente Hilversum